Thursday 4 October 2012

bestnye hari nii..

semalam dekat sekolah ada exam.. pendidikan islam, bahasa iban, dan matematik.. bahasa iban mmg confirmla ak xtau.. tp, pendidikan islam dan matematik..subjek yg pling ak suka..rs nk je bgtau jawapannya..tp, apekan daya.. mn boleh tolongkan.. g sekolah semalam pun confident je.. biarla ape orang nak kate..yg penting ak rs best.. hidup ni xleh nk dengar sangat kate orang.. sikit-sikit tu boleh la.. tp, kalau semua nak dengar.. baik g terjun lombong je..


aku ni bukanla nak antisosial sangat.. tapi, aku ni moody.. klu ada mood okla.. klu xde mood.. it's not ok.. klu xde mood tu, aku rasa macam hipokrit je bila duk gaul ngan orang.. apela nak jadi dengan aku nih.. tp, lg baik mcm nih.. xle aku ni tertipu sokmo.. huhuhu.. aku pun xtau dengan diri aku nih..perlu ke jumpa psikitri.. aku rasa, aku tau benda tu tipu, perlu, gurau2..tp, still take it serious.. ai.. mungkin sebab maksud nama aku nila.. 


maksud nama aku membantu dan memberi.. so, xleh nak diayat sikit.. wat muka sikit.. mulala nk nolong orang.. (amik pistol tembak kepala,..bang!!!).. so, jangan main2 dengan panggilan nama yang diberi kepada orang dan  nk bg nama kat anak..

No comments:

Post a Comment